سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

سیم و زر برنامه‌ای است گفتگو‌ محور از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه 4 که پنج شنبه شب‌ها با حضور استاد فلسفه دانشگاه تهران جناب آقای دکتر امیرعباس علی‌زمانی و با اجرای خوب آقای علی درستکار از ساعت 22 و به مدت 55 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

سامانه پیام‌کوتاه برنامه : 30000449
[تکرار این برنامه: جمعه ساعت 7 صبح]

آخرین نظرات

معرفی کتاب توسط دکتر علی‌زمانی (2)

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

با سلام و آرزوی قبولی طاعات

در فایل کوتاه زیر، استاد امیرعباس علی‌زمانی کتاب «فلسفه‌ای برای زندگی(رواقی زیستن در دنیای امروز)» را در برنامه‌ای با نام "کتاب ضیافت1" معرفی می‌نمایند. برای مشاهده فایل تصویری این ویدیو اینجا کلیک کنید، و یا از طریق ابزار زیر، فایل صوتی آن‌را مستقیماً شنیده و یا دریافت کنید. 

 

دکتر امیرعباس علی‌زمانی

 

دریافت

عنوان: معرفی کتاب فلسفه‌ای برای زندگی
حجم: 1.01 مگابایت

 


1. این برنامه در ماه مبارک رمضان سال 1394 و از طریق شبکه 4 سیما پخش می‌شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
علی کمالی

نظرات  (۲)

سلام.
دیگه برنامه پخش نمیشه؟
چون الان دو هفته از ماه رمضان گذشته ولی برنامه پخش نشده
ما منتظریم.....
لطفا برنامه ها رو منظم تر پخش کنید خیلی مهمه
پاسخ:
با سلام و احترام خدمت شما
سری جدید برنامه سیم و زر، انشاالله از سه‌شنبه 29 تیر 1395، بصورت زنده، هرهفته در ساعت 7 بعدازظهر، با حضور دکتر امیرعباس علی‌زمانی آغاز خواهد شد.
سلام
با تشکر از پاسخ گویی شما
و تشکر از اینکه فایل صوتی برنامه رو در سایت قرار میدید
پاسخ:
سلام به شما
خواهش‌ می‌کنم دوست من. ضمناً چنانچه در تلگرام عضو باشید، می‌تونید به گروه تلگرام بپیوندید و از جزئیات برنامه‌ و اطلاع‌رسانی‌ها در لحظه مطلع بشید. برای عضویت از این لینک استفاده کنید.

در پایان به اطلاع شما می‌رسونم که طبق اعلام برنامه‌های شبکه، برنامه به دو روز در هفته، 1شنبه‌ها و 4شنبه‌ها، و هردو در ساعت 22 الی 23 منتقل شده. یک‌شنبه‌ها با حضور حجت الاسلام خسروپناه و 4شنبه‌ها با حضور دکتر علی‌زمانی خواهد بود. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی