سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

سیم و زر برنامه‌ای است گفتگو‌ محور از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه 4 که پنج شنبه شب‌ها با حضور استاد فلسفه دانشگاه تهران جناب آقای دکتر امیرعباس علی‌زمانی و با اجرای خوب آقای علی درستکار از ساعت 22 و به مدت 55 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

سامانه پیام‌کوتاه برنامه : 30000449
[تکرار این برنامه: جمعه ساعت 7 صبح]

آخرین نظرات

تغییر روز و ساعت پخش برنامه

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دوستان و همراهان عزیز سیم و زر

ضمن تشکر از پیام‌های ارسالی شما پیرامون تغییر زمان برنامه، طبق اعلام شبکه و باتوجه به پیگیری‌های بعمل آمده از جناب آقای درستکار و مناجاتی (تهیه کننده محترم)، به اطلاع می‌رسانم که پخش برنامه سیم و زر، به دو روز در هفته، در ساعت 22 الی 23 منتقل شده‌ است. برنامه‌ی یک‌شنبه‌ها با حضور حجت الاسلام خسروپناه و موضوع «علم و دین»، و چهار‌شنبه‌ها با حضور دکتر امیرعباس علی‌زمانی و موضوع «کار و ملالت و معنا» خواهد بود. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
علی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی