سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

سیم و زر برنامه‌ای است گفتگو‌ محور از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه 4 که پنج شنبه شب‌ها با حضور استاد فلسفه دانشگاه تهران جناب آقای دکتر امیرعباس علی‌زمانی و با اجرای خوب آقای علی درستکار از ساعت 22 و به مدت 55 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

سامانه پیام‌کوتاه برنامه : 30000449
[تکرار این برنامه: جمعه ساعت 7 صبح]

آخرین نظرات

بمناسبت شب‌های مبارک قدر

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ق.ظ

عنوان: سخنرانی دکتر الهی قمشه‌ای
توضیحات: درباره شب قدر و معراج

حجم: 2.28 مگابایت

زمان :  20 دقیقه

 دریافت



دکتر الهی قمشه ای

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
علی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی