سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

برداشت‌ها و نظرات من پیرامون یک برنامه‌ی تلوزیونی :)

سیم و زر (سهم من)

سیم و زر برنامه‌ای است گفتگو‌ محور از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه 4 که پنج شنبه شب‌ها با حضور استاد فلسفه دانشگاه تهران جناب آقای دکتر امیرعباس علی‌زمانی و با اجرای خوب آقای علی درستکار از ساعت 22 و به مدت 55 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

سامانه پیام‌کوتاه برنامه : 30000449
[تکرار این برنامه: جمعه ساعت 7 صبح]

آخرین نظرات

فایل صوتی برنامه 27 اسفند 94 سیم و زر

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

باتوجه به درخواست رسیده از طرف دوستان محترمی که امکان مشاهده زنده برنامه را نداشته و همچنین از حجم بالای فایل تصویری برنامه در آرشیو اینترنتی گلایه داشتند، پس از ضبط برنامه 5شنبه 27 اسفند 94  و تبدیل آن به نسخه صوتی، ضمن کاهش چشم‌گیر حجم فایل، نسخه کامل این برنامه را جهت شنیدن و یا دریافت تقدیم می‌کنم. انشاالله که مورد استفاده و رضایت عزیزان قرار گیرد.

 
 
عنوان: چهاردهمین برنامه دکتر امیر عباس علیزمانی 
حجم: 3.14 مگابایت
توضیحات: برنامه سیم و زر 27 اسفند 94
 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
علی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی